26 група
ІІІ курс
(85 год)
Працюємо за підручником та
інтернет ресурсом
|
|||||||||||||
№ уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читан-
ня
|
Аудію-
вання
|
Мовлення
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
||||
Урок 49
|
10.03
|
В картинній галереї.
|
The Participle
|
ЛО з теми
|
B. 1, c. 175
|
|
B. 1, c. 176
|
B. 5, 6, c. 175
|
B. 6, c. 175
|
||||
Урок 50
|
10,03
|
Урок фахового читання
|
The Participle
|
ЛО з теми
|
|
|
|
|
В-ді на пит.. до тексту
|
||||
Урок 51
|
11,03
|
Кіномистецтво: улюблені фільми та актори.
|
Дієприкметник
Впр 6
ст.175
|
ЛО з теми
ст.173
ст.178
|
Впр 1,
ст. 176
|
Впр 2-3,
ст. 176
|
Впр 5, ст.178
|
|
Впр 4, ст.177
|
||||
Урок 52
|
11,03
|
Відвідування театру: враження від побаченої вистави.
|
The Participle
|
ЛО з теми
|
Grammar Point, c. 173,
B. 1, c.173
|
|
B. 7, c. 179
|
B. 1a, c. 180
|
WB
Впр. 2, ст.180
|
||||
Урок 53
|
12,03
|
Теaтральні програми та афіші.
|
Антоніми
|
ст. 181
|
Впр 3-b
ст.182-183
|
|
Впр 3-b
ст.182-183
|
Впр 3-а
ст.181
|
B. 3b, c. 181
|
||||
Урок 54
|
12,03
|
Видатні українські
митці.
|
|
Впр 4, ст.184
|
Впр. 1,
ст. 186
|
Збірник
|
B. 4, c. 184-185
Впр. 5, ст.185
|
Впр. 1,
ст. 186
|
Впр. 3, ст. 187
|
||||
Урок 55
|
13,03
|
Мистецтво в житті людини.
|
The Participle
|
ЛО з теми
|
B. 3b, c. 82-183,
B.1, c. 186,
|
|
B. 5, c. 189
B. 7 c. 189-191
|
Впр. 4, ст.189
(письмові відповіді)
|
WB
|
||||
Урок 56
|
13,03
|
Урок фахового
читання
|
The Participle
|
ЛО з теми
|
|
|
|
|
В-ді на пит.. до тексту
|
||||
Урок 57
|
16,03
|
Кіномистецтво
|
|
|
Впр. 4, ст. 188
|
|
Впр. 7, ст. 190
Впр. 8,ст. 191
|
B. 6, c.
189
|
Підготув. повідомле-ння «Роль кіно»
|
||||
Урок 58
|
16,03
|
Проектна робота.Роль мистецтва в сучасному суспільстві.
|
Wh-questions.
|
Використання
лексики теми
|
Впр. 9 (1),
ст. 191
|
|
Впр. 9 (6-7),
ст. 192
|
Впр. 9 (3-5),
ст. 192
|
Впр. 1-2 ст. 193
Підготув. ези для інтерв’ю.
|
||||
Урок 59
|
17,03
|
Узагальнення та систематизвція вивченого
|
The Participle
|
ЛО з теми
|
B. 4, c. 188
|
|
B. 1a, 2, 3,
c.193-194
|
|
Повторити
вивчене
|
||||
Focus on Youth. (Зосередимось на молоді)
|
|||||||||||||
Урок 60
|
17,03
|
Проблеми молоді та пошук шляхів їх подолання.
|
The Perfect Tense
|
ЛО з теми
|
B.2, c. 199-201,
B.4-5, c. 203-204
|
“Being Good Citisens”, p.2a, c.199-201
|
B.1, c. 199,
B.3, c. 202
|
B.7, c. 205
|
WB
|
||||
Урок 61
|
18,03
|
Вміння керувати емоціями – ознака зрілої людини.
|
Past Perfect Continuous Tense
|
ЛО з теми
|
B.1,c. 206,
Vocabulary Point, c. 206
|
|
B.6. c. 204-205,
B. 1b, c. 206
|
,
|
B. 3, c. 207
|
||||
Урок 62
|
18,03
|
Урок фахового
читання
|
The Participle
|
ЛО з теми
|
|
|
|
|
Доповнити речення
|
||||
Урок 63
|
19,03
|
Психологічна допомога молодим.
|
Past Perfect Continuous Tense
|
ЛО з теми
|
B. 2, c. 207,
B. 1b, 2, c. 208
|
B.3, c. 211
|
B.3,4b, c. 207
|
B.1a, c. 208
|
B.1b, c. 210,
|
||||
Урок 64
|
19,03
|
Молодь і працевлаштував-ня.
|
Infinitive and Gerund (-ing form)
|
ЛО з теми
|
B.4, c.
209,
B.1b,
2, c. 210-211
|
|
B.1a, c. 210,
B. 5, c. 213
|
B.3, c.
209
|
B.1, c.215
|
||||
Урок 65
|
20,03
|
Молодіжна культура: стилі, смаки, вподобання.
|
Infinitive and Gerund (-ing form)
|
ЛО з теми
|
B.4, c. 212-213,
B.4, c.217-218
|
B.4, c. 214
|
B. 2, c. 215-216,
B.3, c. 217
|
|
WB
|
||||
Урок 66
|
20,03
|
Молодіжні оргназації та громади.
|
Infinitive and Gerund (-ing form)
|
ЛО з теми
|
B.1, c. 219,
|
|
B.3, c. 220-221,
B.5, c. 223
|
B.2,c. 220
|
B.6, c. 224
|
||||
Урок 67
|
23,03
|
Урок фахового
читання
|
Revision
|
ЛО з теми
|
B.4, c.221-221
|
|
B.7,8, c. 224-225
|
B.1, c. 228
|
WB
|
||||
Урок 68
|
23,03
|
Узагальнення та систематизація вивченого
|
Revision
|
ЛО з теми
|
Writing Point, p.228, B. 3, c.229-230
|
|
B.2,c. 228-229
B.4,c. 231
|
B.5, c. 230
|
WB
|
||||
Урок 69
|
24,03
|
Урок фахового
читання
|
The Participle
|
ЛО з теми
|
|
|
|
|
Доповнити речення
|
||||
People & Society. (Люди і суспільство)
|
|||||||||||||
Урок 70
|
24,03
|
Людина у суспільстві.
|
Non-Finite Forms of the Verb
|
ЛО з теми
|
B.2,3,, c. 237-238
|
“The State of Ukraine”, c.237-238
|
B.1, c. 237
|
|
B. 6, c. 241
|
||||
Урок 71
|
25,03
|
Спільнота людей.
|
Revision
|
ЛО з теми
|
B.4,5,, c. 239-240
|
|
B. 7a, c.241
|
B. 7a, c.241
|
WB,
|
||||
Урок 72
|
25,03
|
Громадське життя.
|
Infenite, Gerund, Participle
|
ЛО з теми
|
B.8, c. C.242
|
|
|
B. 9, c.242
|
B.1, c. 243
|
||||
Урок 73
|
26,03
|
Державний устрій країни.
|
Non-Finite Forms of the Verb
|
ЛО з теми
|
Vocabulary Point, p.243
|
|
B.2, c. 246-247
|
B.3, c. 247
|
B.4, c. 247
|
||||
Урок 74
|
26,03
|
Політична система: гілки влади. Партії і політики
|
Non-Finite Forms of the Verb
|
ЛО з теми
|
B. 2,3, c. 244
|
|
B.2b, c. 252
|
B.3a, c.252-253
|
B.1, c. 251
|
||||
Урок 75
|
27,03
|
Урок фахового
читання
|
Non-Finite Forms of the Verb
|
ЛО з теми
|
B. 4a, c. 245
|
|
B.4, c. 254
|
B. 2, c. 256
|
Скласти діалог
|
||||
Урок 76
|
27,03
|
Незалежність держави.
|
Infenite, Gerund, Participle
|
ЛО з теми
|
Grammar Point, c. 246
|
B. 2, p. 248
|
B.3, c. 256
|
|
B. 3b, c. 253
|
||||
Урок 77
|
30,03
|
Конституція – основний закон країни.
|
Infenite, Gerund,
Participle
|
ЛО з теми
|
B.1, c. 246,
B. 3, c. 249
|
|
B. 5, c.258
|
B.2, c. 256
|
WB
|
||||
Урок 78
|
30,03
|
Права та обов'язки громадян.
|
Non-Finite Forms of the Verb
|
ЛО з теми
|
B. 2a, c. 251-252
|
|
B. 6b, c. 259
|
B.4,c. 265
|
B.5, c.266
|
||||
Урок 79
|
31,03
|
Демократичні свободи.
|
Revision
|
ЛО з теми
|
B.1, c. 255
|
B.5, c. 250
|
B. 7, c. 260-261
|
B.6,c. 266
|
Написати повідом-лення
|
||||
Урок 80
|
31,03
|
Міжнародні організації.
|
Revision
|
ЛО з теми
|
B.4, c. 256-257
|
|
B. 2, c. 263
|
|
Інформ.
до теми
|
||||
Урок 81
|
01,04
|
Вибори в Україні.
|
Revision
|
ЛО з теми
|
B. 6a, c. 258-259
|
|
B.3a, c. 264
|
|
Опрацю-вати текст
|
||||
Урок 82
|
01,04
|
Міжнародна політика. Контроль аудіювання.
|
Revision
|
ЛО з теми
|
Writing Point, p.263
|
B. 1, c.
263,
B. 4, c.
269
|
B.3, c.268
|
|
|
||||
Урок 83
|
02,04
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Урок 84
|
02,04
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Урок 85
|
03,04
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
Викладач англійської мови у Вищому професійному училищі # 24 м. Заставна
понеділок, 30 березня 2020 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар